Zakres prac obejmował: wymiane głosnków przód na HELIX P62C montaż głosników w częsci sypialnej w wyknanych specjalnie obudowach FOCAL Performance Flex PC 165F coax montaz wraz z instalacją wzmacniacz Helix M SIX DSP, który zasila aktywnie przód i tył montaż wzmacniacz Hleix M ONE ,który zasila głośnik basowy JL Audio 10W1v3-2 w obudowie pod wymiar dodatkowo zostały wytłumione matami Dynamat drzwi przód i elementy demontowane przy montażu
Zakres prac obejmował:zabudowę podłogizabudowę bokówzabudowę sufitutapicerowanie części ładunkowejwytłumienie części ładunkowej ,podłogi ,drzwi i maski na produktach marki STPmontaż stacji multimedialnej Alpine iLX-702Dmontaż kamery cofania Ampire KCR802montaż interfejsu sterowania z kierownicymontaż głośników przód Audio System M 130 EVOmontaż wzmacniacza AXTONmontaż subwoofera Audio System M08
Fajny tata zrobił córce prezent pod choinkę w nowym aucie. Zakres prac obejmował: Wymianę jednostki fabrycznej na Alpine UTE 201 BT Montaż głośników przód HELIX F 62 C Montaż wzmacniacz czterokanałowego HELIX D FOUR Montaż subwoofera JBL STAGE 1010 w obudowie COM 10 Wytłumienie przednich drzwi matami STP Osprzęt i okablowanie firmy Hollywood
Zakres wykonanych modyfikacji: montaż głośników Morel Maximus 602wzmacniacz JL Audio XD 500/3v2subwoofer JL Audio 8W1v3-4 sztuk 2maskownica JL Audio SGRU 8wytłumienie STP Black Silverosprzęt i okablowanie Hollywooddodatkowo zostało założone oświetlenie led oraz wykonane zostały dwa pojemniki na akcesoria do mocowania ładunków
W tym aucie zostało wymienione radio fabryczne na jednostkę mulimedialną JVC KW-AVX840 wraz z podłączeniem sterowania z kierownicy. Dodatkowo zamontowana została kamera cofania firmy Alpine nad tablicą rejstracyjną, przez co cofanie stało się o wiele bardziej bezpieczne i wygdne. WYKAZ ZAMONTOWANEGO SPRZĘTU: Radioodtwarzacz:JVC KW-AVX840 + sterowanie z kierownicy 4083 Kamera cofania: Alpine HCE-C115
Samochód demonstracyjny wykonany dla firmy z Poznania. Skrzynia basowa z dwoma subooferami umieszczona została w bagażniku. Głośniki basowe zostały zamontowane niejako w oparciu tylnej kanapy, które zostało wykonane przez nas. Wzmacniacze, w specjalnej zabudowie, zalęły miejsce siedziska. Na drzwiach przednich wykonaliśmy panele głośnikowe pod dwa zestawy Infinity. Głośniki wysokotonowe też otrzymały odpowiednie adaptery. WYKAZ ZAMONTOWANEGO SPRZĘTU: Radioodtwarzacz:bd Wzmacniacz:Boshman - 3szt Głośnik basowy:Bochman - 2szt Głośniki przednie:Infinity - 2kpl Okablowanie, osprzęt: Zealum, ACR, DLS, Caliber??
Założeniem było uzyskanie jak najlepszego efektu dzwiękowego wykorzystując istniejące miejsca montażu głośnków . Z przodu został zamontowany zestaw odseparowany Morela Maximo 6. Z tyłu zostały zamontowane głośniki morela współosiowe 6*9 cala. Dodatkowo zostały wytłumione elementy karoseri matami i gąbką akustyczną celem poprawy akustyki auta. W drugim etapie został zamontowany wzmacniacz czterokanałowy i z niego są zasilane głosniki.
W tym aucie zostało wymienione radio fabryczne na jednostkę mulimedialną Alpine IVE W530 BT. Dodatkowo zamontowana została kamera cofania, przez co cofanie stało się o wiele bardziej bezpieczne istnieje możlwość podglądu z kamery na monitorze obrazu w czasie jazdy.Zostałą też zamontowana przetwornica napięcia z 12V na 220V.
Dźwięk w tym aucie charakteryzuje się potężnym basem i ostrym brzmieniem. Głośniki wysokotonowe potrafią "wywiercić" dziurę w uchu a bas "zrzuca czapkę z głowy". Idealnie spełnia wymagania ludzi lubiących techno. WYKAZ ZAMONTOWANEGO SPRZĘTU: Radioodtwarzacz:Pioneer Wzmacniacze:Infinity, Earthquake Głośnik basowy:Emphaser EX12 Głośniki przednie:Earthquake Okablowanie, osprzęt:Zealum, ACR
Typowy, prosty, surowy dBDrag. W zasadzie nie można powiedzieć, że samochod ten został nagłośniony. Sprzęt jest w nim, wraz z akumulatorem, montowany tylko na zawody. Całość mieści się w tym małym bagażniku, montowana w pięć minut. Samochod ten na zawodach osiągał kosmiczne wyniki przekraczające 150 dB, na jednym głośniku 12 cali. WYKAZ ZAMONTOWANEGO SPRZĘTU: Radioodtwarzacz:Pioneer DEX-P99R Wzmacniacz:Earthquake PH-D1 Głośnik basowy:różne Głośniki przednie:- Okablowanie, osprzęt: Zealum, ACR, DLS, Caliber < WSZYSTKIE NASZE OSIĄGNIĘCIA > Sezon 2006 MISTRZOSTWA POLSKI - WROCŁAW 2006 SUPER STREET 1-2 1 miejsce: BASSER Fiat CC 146,4 Mistrz Polski 2006 AUTOMUZYKA - POZNAŃ 2006 SUPER STREET 1-2 1 BASSER Fiat CC 145,5 INTERMOTO 2006 - WROCŁAW SUPER STREET 1-2 1 miejsce: BASSER Fiat CC 146,4 Sezon 2005 FINAŁ MISTRZOSTW POLSKI DB DRAG RACING - WROCŁAW 2005 SUPER STREET 1-2 1 miejsce: BASSER Fiat CC 145,7 Mistrz Polski 2005 TUNINGOMANIA DB DRAG RACING PIOTRKÓW TRYBUNALSKI 2005 SUPERSTREET DIVISION 1-2 1 miejsce: Basser Fiat CC 146,7 DB DRAG POZNAŃ 2005 SUPERSTREET DIVISION 1-2 1 miejsce: Basser Fiat Cinquecento 145,7 1 Sezon 2004 MISTRZOSTWA POLSKI DB DRAG RACING – WARSZAWA 2004 SUPERSTREET DIVISION 1-2 1 miejsce: BASSER Fiat Cinquecento 147,3 Mistrz Polski 2004 DB DRAG RACING – CAR AUDIO VIDEO FASCYNACJE 2004 SUPERSTREET DIVISION 1-2 1 miejsce: BASSER Fiat Cinquecento DB DRAG RACING – AUTOMUZYKA POZNAŃ 2004 SUPERSTREET DIVISION 1-2 1 miejsce: BASSER Fiat Cinquecento 147,2 Sezon 2003 DB DRAG RACING – FINAŁ MISTRZOSTW POLSKI, WŁOCŁAWEK 2003 SUPERSTREET DIVISION 1-2 1 miejsce: BASSER Fiat Cinquecento 150,6 Mistrz Polski 2003 DB DRAG RACING – CAR AUDIO SHOW WARSZAWA 2003 SUPERSTREET DIVISION 1-2 1 miejsce: BASSER Fiat Cinquecento 150,0 DB DRAG RACING – AUTOMUZYKA POZNAŃ 2003 SUPERSTREET DIVISION 1-2 1 miejsce: BASSER Fiat Cinquecento 149,4 Sezon 2002 DB DRAG RACING – MISTRZOSTWA POLSKI SEZON 2002 STREET DIVISION 1 miejsce: Basser Fiat Cinquecento Mistrz Polski 2002 DB DRAG RACING – CARAUDIOPIKNIK RZESZÓW 2002 STREET DIVISION 1 miejsce: Basser Fiat Cinquecento 147,9 dB
FIAT 125 - maximum decybeli. Założeniem budowy tego samochodu było uzyskanie bardzo wysokiego ciśnienia akustycznego oraz zrobienie dużego "szoł." W ten sposób przy pomocy dobrego znajomego znaleźliśmy odpowiedni samochód-fiat 125 kombi, odkupiony przez kogoś od pogotowia. .Na początku demontaż całego wnętrza pojazdu. Z oryginału pozostała deska rozdzielcza, kierownica, pedały i konsola środkowa. Zabraliśmy się za wygląd zewnętrzny. Poszły w ruch papier ścierny, żywica, szpachel... Po odpowiednim przygotowaniu auto oddaliśmy do znajomego lakiernika. Kolor miał być jak najbardziej żółty! Wyszło lepiej niż myśleliśmy.Teraz wnętrze. Przyszły wzmocnienia z MDF, stali i odrobina betonu. Wszystkie duże wnęki wypełniliśmy pianką (poszło zaledwie 18szt!!! ). Przyszedł czas na montaż nagłośnienia. Przygotowaliśmy panele na drzwi z miejscem na głośniki 6/9" Earthquake. Zamontowaliśmy po dwa takie głośniki w drzwiach. Do kabiny wstawiliśmy dwie potężne skrzynie z płyty MDF. Oczywiście były odpowiednio wyliczone do głośników Earthquake BALLS 15 (500 W RMS). Obudowy wykonaliśmy z MDF o łącznej grubości 36mm i od środka zostały pomalowane specjalnym środkiem (top secret). Zastosowaliśmy też kilka dodatkowych wzmocnień. Całe serce systemu wylądowało w bagażniku. Na specjalnie przygotowanych ściankach umieściliśmy jeden wzmacniacz Earthquake PHD-2 (1600 W RMS), dwa wzmacniacze Earthquake 4300 TXO (300 W RMS) i kondensator ACR o pojemności 2 Farady. Akumulatory dwie sztuki 110 Ah powędrowały na podłogę bagażnika. Prąd do kondensatora doprowadziliśmy przewodami o przekroju 50 mm2. Na kondensatorze rozdzieliliśmy zasilanie i do wzmacniacza od basu poszły przewody 35mm2. Po wkręceniu głośników zrobiliśmy próbę, wynik - 149 dB - bardzo dobrze! Rozpoczęliśmy strojenie. Trwało to ok. trzech dni... Wynik - 153 dB, opłacało się! Na zawodach udało się nam przekroczyć 155 dB. Nasze osiągnięcia w zawodach prezentujemy na tej stronie: < NASZE OSIĄGNIĘCIA > ? Sezon 2003 DB DRAG RACING – FINAŁ MISTRZOSTW POLSKI, WŁOCŁAWEK 2003 EXTREME DIVISION 1 miejsce: BASSER Fiat 125p 154,3 Mistrz Polski 2003 DB DRAG RACING – AUDIO MOTO PIKNIK, RZESZÓW 2003 EXTREME DIVISION 1 miejsce: BASSER Fiat 125p 154,3 DB DRAG RACING – CAR AUDIO SHOW WARSZAWA 2003 EXTREME DIVISION 1 miejsce: BASSER Fiat 125p 155,0 DB DRAG RACING – AUTOMUZYKA POZNAŃ 2003 EXTREME DIVISION 1 miejsce: BASSER Fiat 125p 154,1 ? Sezon 2002 DB DRAG RACING – MISTRZOSTWA POLSKI SEZON 2002 1 miejsce: Basser Sławomir Gręda Fiat 125p Mistrz Polski 2002 SUPERSTREET DIVISION 3+ DB DRAG RACING – CARAUDIOPIKNIK RZESZÓW 2002 EXTREME DIVISION 1 miejsce: Basser Sławomir Gręda Fiat 125p 155,4 dB DB DRAG RACING – CARAUDIOSHOW WARSZAWA 2002 SUPERSTREET DIVISION 1-2 1 miejsce: BASSER Fiat 125p 153.8 DB DRAG RACING – AUTOMUZYKA POZNAŃ 2002 SUPERSTREET DIVISION 1-2 1 miejsce: BASSER Fiat 125p 151,1 DB DRAG RACING – CARAUDIOINSPIRACJE WŁOCŁAWEK 2002 SUPERSTREET DIVISION 3+ 1 miejsce: BASSER Fiat 125p 153,5 dB ? ?
Ze względu na fakt, że Fiat Multipla jest autem praktycznym, sześcioosobowym, postawienie subwoofera w bagażniku nie wchodzi w grę. W samochodzie tym wykonaliśmy zabudowę boku bagażnika, w której zamontowanu został czterokanałowy wzmacniacz Infinity i subwoofer JBl. W drzwiach przednich, na adapterach MDF DMfiat01, zostały zamontowane świetne głośniki JBL serii Power. WYKAZ ZAMONTOWANEGO SPRZĘTU: Radioodtwarzacz:bd Wzmacniacz:Infinity REF 475a Głośnik basowy:JBL GT5 10 Głośniki przednie:JBL P6560c Okablowanie, osprzęt: Zealum, ACR, DLS, Caliber??
Nagłosnienie tego samochodu realizowane było w dwóch etapach. Na początku zamontowany został wzmacniacz do tylnej kanapy. Skrzynia basowa była wykonana w taki sposób, by zakryć wzmacniacz. W późnieszym etapie zostały wymienione przednie głośniki na GroundZero, wytłumione drzwi. W bagażniku wykonaliśmy zabudowę pod głośnik basowy i wzmacniacz GroundZero. WYKAZ ZAMONTOWANEGO SPRZĘTU: Radioodtwarzacz:bd Wzmacniacz:GroundZero 4ch Głośnik basowy:GroundZero 10cali Głośniki przednie:GroundZero + adaptery MDF DMfiat02 Okablowanie, osprzęt: Zealum, ACR, DLS, Caliber, APP??
Jest to jedno z naszych pierwszych aut, które spełniało role DEMO CARU i służyło jako wzór adaptacji sprzętu w aucie oraz dawało możliwość odsłuchu muzyki w pojezdzie. Oprócz wytłumienia całego pojazdu (100 arkuszy maty APP), zainstalowano głośniki z przodu w panelach i słupkach, z tyłu w półce. Zostało wykonane miejsce pod głośnik basowy i wzmacniacz, później pod zwrotnice pod tylnią póką, która automatycnie sie opuszczała do celów regulacujnych za pomocą przerobionego mechanizmu z szyberdachu. Na uwage zasługuje całkowite rozmontowanie jednostki głównej oddzielając od niej wyświetlacz, przyciski i napęd CD które zostały rozlokowane w róznych miejscach na desce rozdzielczej. Działaniem pionierskim było przerobienie całego śirodka kierownicy z lokalizacją dla pilot do radiotwarzacza.