Konfigurator
Facebook
YouTube
Konfigurator
Facebook
YouTube
photo

FIAT 125p

FIAT 125 - maximum decybeli. Założeniem budowy tego samochodu było uzyskanie bardzo wysokiego ciśnienia akustycznego oraz zrobienie dużego "szoł." W ten sposób przy pomocy dobrego znajomego znaleźliśmy odpowiedni samochód-fiat 125 kombi, odkupiony przez kogoś od pogotowia. .Na początku demontaż całego wnętrza pojazdu. Z oryginału pozostała deska rozdzielcza, kierownica, pedały i konsola środkowa...
Czytaj więcej

FIAT 125 - maximum decybeli.


Założeniem budowy tego samochodu było uzyskanie bardzo wysokiego ciśnienia akustycznego oraz zrobienie dużego "szoł." W ten sposób przy pomocy dobrego znajomego znaleźliśmy odpowiedni samochód-fiat 125 kombi, odkupiony przez kogoś od pogotowia. .Na początku demontaż całego wnętrza pojazdu. Z oryginału pozostała deska rozdzielcza, kierownica, pedały i konsola środkowa. Zabraliśmy się za wygląd zewnętrzny. Poszły w ruch  papier ścierny, żywica, szpachel... Po odpowiednim przygotowaniu auto oddaliśmy do znajomego lakiernika. Kolor miał być jak najbardziej żółty! Wyszło lepiej niż myśleliśmy.Teraz wnętrze. Przyszły wzmocnienia z MDF, stali i odrobina betonu. Wszystkie duże wnęki wypełniliśmy pianką (poszło zaledwie 18szt!!! ).

 Przyszedł czas na montaż nagłośnienia. Przygotowaliśmy panele na drzwi z miejscem na głośniki 6/9" Earthquake. Zamontowaliśmy po dwa takie głośniki w drzwiach. Do kabiny wstawiliśmy dwie potężne skrzynie z płyty MDF. Oczywiście były odpowiednio wyliczone do głośników Earthquake BALLS 15 (500 W RMS). Obudowy wykonaliśmy z MDF o łącznej grubości 36mm i od środka zostały pomalowane specjalnym środkiem (top secret). Zastosowaliśmy też kilka dodatkowych wzmocnień. Całe serce systemu wylądowało w bagażniku. Na specjalnie przygotowanych ściankach umieściliśmy jeden wzmacniacz Earthquake PHD-2 (1600 W RMS), dwa wzmacniacze Earthquake 4300 TXO (300 W RMS) i kondensator ACR o pojemności 2 Farady. Akumulatory dwie sztuki 110 Ah powędrowały na podłogę bagażnika. Prąd do kondensatora doprowadziliśmy przewodami o przekroju 50 mm2. Na kondensatorze rozdzieliliśmy zasilanie i do wzmacniacza od basu poszły przewody 35mm2. Po wkręceniu głośników zrobiliśmy próbę, wynik - 149 dB - bardzo dobrze! Rozpoczęliśmy strojenie. Trwało to ok. trzech dni... Wynik - 153 dB, opłacało się! Na zawodach udało się nam przekroczyć 155 dB.


 


Nasze osiągnięcia w zawodach prezentujemy na tej stronie:


< NASZE OSIĄGNIĘCIA >


 ?





Sezon 2003


DB DRAG RACING – FINAŁ MISTRZOSTW POLSKI, WŁOCŁAWEK 2003


EXTREME DIVISION


1 miejsce: BASSER Fiat 125p 154,3 Mistrz Polski 2003


DB DRAG RACING – AUDIO MOTO PIKNIK, RZESZÓW 2003


EXTREME DIVISION


1 miejsce: BASSER Fiat 125p 154,3


DB DRAG RACING – CAR AUDIO SHOW WARSZAWA 2003


EXTREME DIVISION


1 miejsce: BASSER Fiat 125p 155,0


DB DRAG RACING – AUTOMUZYKA POZNAŃ 2003


EXTREME DIVISION


1 miejsce: BASSER Fiat 125p 154,1


  


 


Sezon 2002


DB DRAG RACING – MISTRZOSTWA POLSKI SEZON 2002


1 miejsce: Basser Sławomir Gręda Fiat 125p Mistrz Polski 2002


SUPERSTREET DIVISION 3+


DB DRAG RACING – CARAUDIOPIKNIK RZESZÓW 2002


EXTREME DIVISION


1 miejsce: Basser Sławomir Gręda Fiat 125p 155,4 dB


DB DRAG RACING – CARAUDIOSHOW WARSZAWA 2002


SUPERSTREET DIVISION 1-2


1 miejsce: BASSER Fiat 125p 153.8


DB DRAG RACING – AUTOMUZYKA POZNAŃ 2002


SUPERSTREET DIVISION 1-2


1 miejsce: BASSER Fiat 125p 151,1


DB DRAG RACING – CARAUDIOINSPIRACJE WŁOCŁAWEK 2002


SUPERSTREET DIVISION 3+


1 miejsce: BASSER Fiat 125p 153,5 dB




?     


?